Andra april

Hade tänkt och varit duktig och lägga in bilder från mobilen om vad jag har gjort under dagen , men såklart funkar det inte att lägga in bilderna på datan . Blir galen . Men iallfall , vi åkte skidor idag på gympan och stannade och fikade . Mycket kul och mysigt . Herregud vad jag skratta åt Emelia som hade skidor som inte satt fast så dom flög åt alla håll men änd¨skulle hon åka nerför alla branta backar , Majas skider som helt plötsligt tog stopp och hon flög rakt fram , och Emma som skrek som en galning och var suveränt duktig på att åka skidor nerför backar . Och förrästen som ni jag kanske skrev igår så slutade vi tolv idag , härligt härligt . Jag , Therese och Emelia gick på Ica och skulle köpa barnmat och nappar , men vi tyckte det var för dyrt så vi gick till konsum . Men där var det ännu dyrare så vi gick tillbaka till Ica . (; Sen så gick vi hem till Emelia och skulle ha en liten fotosession med mig som fotograf och dom som fotomodeller . Och ni kan ju gissa vad temat var jo precis , Bebistema ! Så dom tog på sig blöjor av tyg och smörjde in sig med äcklig babyolja . Vi bestämde att dom skulle och sitta och äta barnmat och kleta med det lite . Så ja , man blev lite spyfärdig ibland men lite roligt var det (; . Sitter här nu bara och ska göra läxan snart . 
Hejdå ...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0