Åttonde april

Idag på skolan så var det massor av klasser inklusiv min klass som skulle till folkan och se på skolbio . For dit direkt på morgonen och jag fick en sightseeing tur på bussen med Therese som guide . Inne på folkan var det kaos före , under och efter bion . Filmen var faktiskt ganska bra , Therese och jag satt och höll varann i handen i hela filmen för vi var så rädda . Efteråt fick vi vänta i nästan 50 minuter innan vi fick gå på bussen och fara tillbaka till skolan . Sen hade vi vanliga lektioner resten av dagen . Kom hem och var så sugen på B&J så jag åt upp det sista som var kvar , eftersom jag var så onyttig ska jag ta med mig en fullkorns paj och äta den på ÖOR . Ska till ÖOR och bara kolla lite och träffa massa roliga personer . Och nu ska ni få höra något pinsamt , jag skulle ringa mamma för ungefär 20 min kanske . Eftersom hon hade glömt mobiltelefonen hemma imorse så var jag tvungen att ringa på hennes jobbtelefon . Jag trodde att det numret gick till mammas rum men den gick till receptionen , så jag trodde alltså att jag ringde till mammas privata jobbtelefon . Hursomhelst var det en kvinna som svarade , jag hörde att det inte var mamma men tyckte det var konsstigt eftersom ingen annan bruka svara på mammas telefon . Men jag frågade om jag fick prata med Annelie Lindkvist , jag tror jag tyckte det lät som hon skrattade och på nått konstigt vis så jag blev säker på att det var mamma som det var och trodde jag bara hade hört fel . Så jag började asgarva , och nästan skrek ; HAHAHAHAHAHHAHA , jag hörde inte att det var du , HAHAHHAHAHAHAAHAHHA . Sen plötsligt hon i luren svarade ; Eh , ja det gör inget , du ska få prata med Annelie nu . Fatta vad pinsamt , det var ju inte mamma . Efter några sekunder kom mamma och sa att det var till Anna märta i receptionen jag hade ringt . Men nu ska jag dra till stallet .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0