Fjärde april

Första helgdagen som jag inte sov bort , vaknade halv nio ungefär och kunde inte somna om . Sen har jag bara slappat hela dagen . For och såg på Jespers match i husum . Satt där och frös i nån timme . Pappa börja prata med nån gubbe om hans hund , den hunden hade dom skickat till en hundskola ett år för att bli en blindhund , men precis innan dom typ var klar med "utbildningen" så fick hunden epilepsi och kunde derför inte bli blindhund . Ganska sjukt att dom har lagt ner så mycket tid på att den ska bli det och så ska en sjukdom förstöra chansen för gott . Iallfall , efter for vi på affärn och jag köpte en ben & jerrys . Alla snacka om att dom är så himla god och så jag tänkte att jag provar en .
Blev bara ett kort inlägg idag .
Hejdå ...

Denna vän och en bra film blir det ikväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0