Fjortonde april

Ursäkta för min dåliga uppdatering men har varit borta hela kvällen/natten/dagen . För igårkväll kom Evelina och Emma cyklande förbi och då bestämde vi att vi skulle sova hos Evelina . Vi cyklade dit , och typ ja såg på tv , pratade , dampade och hade aproligt . Längesen man skrattade så mycket . Vi somnade iallfall tillslut nån gång . Hade glömt att stänga av väckarklockan så den gick i gång tio i sju så då blev man poppis . Somnade om iallfall fast klockan nio typ vaknade Evelina och då få man högst ligga och dra sig i tio min . Så vi gick upp , åt frukost . Städade upp , fixade till oss och typ bara låg i sängen och halvsov . Sen åt vi lunch och for sen till stallet . Vi var där och dom fixade med sina sköthästar och jag gick mest runt och hoppades att jag levde . :) hahah , nejdå . Det var riktigt najs . For hem vid sex , åt och sen satte jag mig här . Mamma har bokat tägbiljetter till Malmö nu . Så trettonde juli , då är det äntligen dags för alla malmös befolkning att fly så långt dom kan därifrån .
Nu ska jag gå och ducha .
hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0