Forfarande femte april

Jag har så tråkigt så jag fick lust att blogga litegranna . Jag sitter ensam hemma nu 20:18  , har suttit här framför datan i flera timmar nu känns ju som att jag har roligt liv . Jag är ganska chockad för jag är igentligen en riktig matgris och äter nästan hela tiden . Men idag är allt jag har ätit två mackor till frukost och lite b&j , och ändå är jag inte hungrig . Inte bra ,inte bra . Tar nog nånting att äta när mamma och pappa kommer hem om jag känner för det . Imorn är det skola -.- men vi går bara tills halva torsdag sen är det Påsklov . Sjukt härligt . Har bestämt för mig att jag ska göra nått bra på lovet istället för att bara sova som det brukar bli . Taggar iallfall för skolan med lite svensk kärlek , Håkan Hellström <3 .  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0