Första april

Var på ovanligt humör idag så jag låg inte och drog mig i sängen lika länge som jag brukar göra . Kom inte försent till skolan fastän jag gick . Man blir ju lite stolt måste jag säga . Första lektionen kom det nån gubbe och skulle berätta om att man ska ha cykelhjälm osv . Men jag tyckte mest han skrämde upp en så man helst vill krypa på golvet hädanefter . Efter det hade vi läxförhör i engelskan 14/15 rätt , glämde ett N så blev lite besviken men var ju såklart nöjd ändå. Lunch , en i klassens mamma var där och kollade så alla uppförde sig lite ja vad ska man säga , nördigt men kanske nödvändigt (?) . På lunchrasten var alla lite allmänt störda tro jag , jaga okända personer , slagsmål , blod , störande pipande ballonger , fylla vatten i ballonger och slänga dom i korridoren så det blir en vattenpöl , lärare som vaknade på fel sida imorse . Efter det hade vi Statestikprov . Jag tycker det gick rätt hyffsat , A delen  var ju ganska lätt så inget ansträngande , men jag var så förbannad och sur på läraren så jag hade ingen lust att göra B delen så hoppade över den . Spelar ändå ingen roll . Ap , nästan alla var nere i toerna och målade men Emma satt i klassrummet och hade det trevligt vi . rast , Emma och jag gilla att måla gubbar på ballonger , och Emelia också . Sista lektionen hade vi Läsförståelse , och efter som det är första april idag så var vi ju tvungen att ställa tillbaka tio minuter . Ylva märkte inget och när vi var på väg för att gå hem så skulle ju Linnea såklart säga att vi hade ställt tillbaka klockan . Men som tur var det försent men jag vet inte om hon blev sur för hon sa att vi skulle få sitta kvar tio minuter imorn . Men när vi var på väg hem kom Maja with the brain på att lärarna har pedagogisk diskussion imorn och då kan vi inte sluta senare .
Nu sitter jag här och vill ha en digitalkamera , en slit och släng kamera . Då min nuvarande är helt paj , går inte änns att start . Bilig och spelar ingen roll om den är begagnad , eftersom den inte får kosta så mycket för jag ska ju betala den själv . Pappa vägrar att bidra med något då han tror att jag har pajjat kameran . Och samtidigt samlar jag ju till objektiv och en bärbar så just nu hatar jag pengar . Men nu ska jag verkligen inte skriva mer , ingen kommer förmodligen att orka läsa allt det här men ,
Hejdå...

Kommentarer
Postat av: Emma N

Haha Ylva gick ju på det..... Hon vart ju jätteglad kan man ju säga :)

2009-04-02 @ 18:50:12
URL: http://emmanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0