Fortfarande artonde april

Är det bara jag som tycker Robinson är helt sjukt . Hur kul är det att dom svälter personer och att en efter en lämnar dom för att dom inte orkar med nå mer . Och hälften får sitta i solen på en varm sandstrand . Där det finns massor av fisk och djur att äta och rent vatten så dom kan tvätta sig . Medans dom andra får sitta i ett träsk där det aldrig är nån sol . Där det är geggigt och finns ingen strand . Där det inte finns nånting att äta , inte änns fisk finns det där . Inte konstigt att det är samma lag som vinner hela tiden , är ju inte rättvist änns . Jag tycker Robinson är ett stort skämt , jag blir äcklad att bara tänka på att det är nån/några som har kommit på den här idén och tycka det är jättekul att sitta och kolla på när dom svälter människor så dom måste ta tabletter och sprutor för att överleva . Ändå måste jag säga det sjukaste är , det är att jag ser på det . Att jag varje lördag klockan åtta skyndar mig till tvn för att inte missa en minut . Men det är kanske det som är menning , at man ska bli äcklad och förbannad ? vad vet jag .  Jag tycker bara att det går överstyr , men svenska folket kanske gillar det ?

Hiss eller diss ?


Kommentarer
Postat av: Linn

Är absolut inget Robinson fan, förstår inte riktigt grejen med detXD dock var det lite bättre förut, men den här säsongen så verkar allt gå överstyr.

2009-04-19 @ 16:37:40
URL: http://shinigami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0