Fortfarande nionde april

Blev inge stan för mig idag , pappa och jag gjorde massa ärenden istället .
Först for vi till Elgiganten och lämnade in min digitalkamera som är helt paj , det är liksom därför det inte nästan är några bilder här på bloggen . Orkar helt enkelt inte släpa omkring med systemkameran överallt . Men jag lovar när digitalkameran är fixad så blir det andra bullar . Efteråt gick vi in på ÖoB för vi skulle kolla om det fanns fjädrar som mamma ville ha , det fanns inga men pappa köpte lite annat och jag köpte en påse hästgodis . Vidare till Kvantum för att kolla om det fanns fjädrar där , såklart var det slut . For på Hemmakväll och lämnade tillbaka filmerna som vi hyrde förra veckan och hyrde tre nya . Träffade Agnes där , så himla längesen . Sedan for vi till Ica i stan och där fanns det som tur var fjädrar .  For hem och nu sitter jag här .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0