Fortfarande tionde april

Såg första Talang 2009 avsnittet på datorn precis för en jag "känner" var med . Mr Goran har varit på våran skola två gånger och uppträdit och en gång satt han vi vårat bord när vi satt och åt så vi pratade en hel del med han , så himla skön människa (; . Men hursomhelst , på talang 2009 blåsta han upp massa balonger så det blev en rosa helikopter och sen sprang han omkring med den till låten "i en rosa helikopter , ska jag flyga hem till dig ..." . HAHAHAHAHAAHAHHAHAH , som jag garvade . Helt sjuk gubbe . spola fram till 21.34 för att se han . Han skulle lätt ha gått vidare om jag satt i juryn .
Men nu ska jag äta tacos (L) Och sen ska Evelina , Emma och jag hitta på något hos Evelina .
hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0