Tjugoandra april

Hann inte skriva igår efter jag hade varit med Therese men det var sjukt mycket bäst . Cyklade till Ica och mötte henne där . Vi köpte glass , vi köpte sån där sandwich B&J . Sen satte vi oss på bänken vid hjärnvägen och satt och åt glassen och pratade i ungefär två timmar och sen for vi hem till Therese och gjorde mest ingenting . Sen cyklade jag hem . Så himla najs . :D Iallfall , tilbaka till denna dag . Har precis kommit hem från skolan , faktiskt ganska härlig dag . Eftersom kungen jag vann i kortspel . Klå den ni !! (jag spelade mot riktiga proffs och jag spelar typ aldrig kort .) Nu sitter jag här vid datorn , ska snart gå och äta och sen fara till stallet . Bloggar lite när jag kommer hem tror jag .
Hejdå ...


Kommentarer
Postat av: Therese

riktiga proff ? ;o hahah ,

ja vi najsar den kvällen :D

2009-04-23 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0