Fortfarande tolfte april

Vaknade klockan 8 typ med hörlurarna i öronen . Hade tydligen glömt att stänga musiken innan jag somnade . Som vanligt fick jag panik och kunde inte somna om . Som tur var så var Jessica också vaken så smsade lite med hon för vi skulle planera massa saker . Helt plötsligt somnade jag igen och vaknade inte förrän 11 , halv 12 . Gick upp och satt mig vid tvn , bli galen för dom spelar aldrig upp musik på Mtv efter 12 typ . Hela tiden är det Pimp my ride . Sedan var det inte Totally spies heller för den delen så det gjorde inte det hela roligare, OCH sen har jag nackspärr så hela tiden när jag vrider huvudet till höger gör det så himla ont . Dagen har inte börjat bra för mig . Hoppas att den blir senare , får se vad jag hittar på . :)
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0