Sjätte april

Skolan var typ damp eller nått , så sur på läraren . Iallfall ingenting intressant . Efter skolan for jag och Emma till stan . Fikade wienerbröd och varmchoklad med grädde på uh , massa mums . Sen gick vi bara omkring och kollade lite , köpte bara en deo och goooooodis . När vi skulle hem så missade vi bussen med typ 10 sekunder . När vi satt där och väntade kom en gammal tant förbi och frågade om jag och Emma kunde hjälpa henne för hon babbla om att hon hade glömt glasögonen eller nått så jag sa när bussen skulle och gå och så . Efter jag hade gjort det trodde jag att hon skulle gå eftersom hon sa att hon var tvungen att handla men nejdå , då skulle hon börja prata om hur viktigt skolan var och hur duktig hon var när hon var lite . Hon stog säkert och prata med oss i fem minuter och Emma och jag försökte bara hålla oss ifrån att inte börja gapskratta . Till slut kom hon på att hon måste gå och handla snart så hon inte missade bussen . När hon gick , snacka om vad Emma och jag började skratta , höll på dö . Tanten var så underbart gullig , man ville bara gå fram och krama hon . Iallfall , tanten missade bussen ändå . Emma och jag satt och kollade om hon skulle stiga på vid en annan busshållsplats men det gjorde hon inte . :o stackarn . Nu sitter jag här med huvudvärk så orkar inte skriva nå mer .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Monsterkungen

Plugg hägga:D

2009-04-07 @ 15:43:38
Postat av: Emma N

Haha tanten var ju asgullig men stackarn som missade bussen hon snackade för länge med oss :)

2009-04-09 @ 15:50:14
URL: http://emmanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0