Sjuttonde april

Jag är sjuuuuuuuuukt nervös . Jag vet inte änns vad jag ska skriva . Händerna darrar så det tog typ fem förskök innan jag änns skrev rätt lösenord . Jag brukar faktiskt inte vara så nervös , jag vet inte riktigt varför jag ska vara det just nu . Har knappt kunnat få i mig nånting . Gaaah , jag blir galen på mig själv . Jag är så nervös så jag har så himla ont i magen . Det har gått lite upp och ner hur nervös jag är , när jag vaknade var jag inte ett dugg nervös , men sen när jag skulle äta frukost så satt jag bara och stirrade rakt ut i luften i en kvart tjugo minuter för jag var så nervös . Sen gick det över och men kom tillbaka när Emma ringde och sa vem jag skulle rida . Som tur ska jag rida lilla prinsen , så jag kanske inte skämmer ut mig enooooooooooortm mycket . Bara jätte mycket (; . Det här ska gå bra !
...Hoppas jag . Nämen , nu ska jag gå och leta reda på mina ridkläder .
Håll tummarna för mig allihopa .
Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0