Tjogoförsta april

Okej , är inte på humör just nu men ska skriva lite . I skolan var det lite blandade känsler . I början och nästan hela var det bäst , men sen i slutet blev allt bara knäppt och ja , det blev bara så konstigt . Måste säga att jag måste inte göra om nån av "proven" eller vad man nu ska kalla det . Hade 19 av 38 (?) i matten om man hade sämre än 19 var man tvungen att göra om (a) , 8 av 12 över sju var man tvungen där . Och i historian fick jag 34,5 av 61 och gissar på att man skulle få över ungefär 30 kanske ? Så jäkla nöjd . Kanske inte låter så bra men typ mer än hälften ska göra om minst ett prov . Jag vet redan att jag är bäst ni behöver inte säga det . :D Väntar på att mamma o papi ska komma hem och göra mat sen efter maten ska jag till Therese och hon ska leka lite fotomodell .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0