Tjugofjärde april

Nu gar jag äntligen fått hem min lilla kärlek <3 . Fär er som ha tappat alla hjärnsäller så är det min digitalkamer som har varit på lagning alldeles för länge . Men iallfall , det var faktiskt ganska härligt att vara tillbaka på skolan . På eftermiddan såg vi på Camp Rock DUBBAT (!!!!!!!!!!!!!!!) . Hahah , seriöst det var så himla dåligt så jag satt och skratta bara för att det lät så knäppt . Efter skolan for pappa och jag och köpte presenter till mami som fyller år i imorn . Pappa köpte en jacka en jacka till hon och jag en body lotion . Eller jag och jag , pappa betalade min present också (a) . Men det var fakttiskt jag som kom med den brilijanta iden . Så tacka mig ! Efter köpte jag en macka från Subway och for direkt till stallet för att rida . Ridning gick faktiskt väldigt bra , fastän jag var så nervös och hästen var till helftän galen . Men hästan var ändå bäst ! Orka inte skriva nå mer , ska tvtjocka med pappa . Här kommer llite bilder från dagen .
Hejdå ...

Första bilden med en nylagad kärlek .

gilla

borta bra men hemma bäst <3

I know you like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0