Tjugonde april

När det är skola så blir det alltid så att jag bloggar lite mindre , har inte så mycket tid för det och ja ni fattar . Sitter här och äter glass . Hur somrigt är inte det då ? Eller , oooops . Den är visst slut nu . Heheh , kul liv jag har . Men glassen är iallfall slut . Mumma . Nu är det bara shorts , 24+ grader och bada som saknas . Mamma , min älskade glädjedödare sa att det inte kommer bli riktig sommar innan skolavslutningen . Liksom  , HALLÅ ? Hon ska ju stödja mig , spela ingen roll om hon säger sanningen bara jag blir glad . Nämen , nu kanske jag var lite hård mot min kära mamma . Hoppas hon inte blir ledsen . FÖRLÅT MAMMA OM DU SER DET HÄR !
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0