Tjugonionde april

Sitter och väntar på att kakan ska bli klar . Jag håller faktiskt på att baka en sockerkaka ! Känner mig väldigt duktig , men resultatat vet jag inte om det blir lika bra . Jag fick helt plötsligt på att jag ville baka sockerkaka idag på skolan , så när jag kom hem så var det bara att sätta igång . Pappa slutade lite tidigare från jobbet så han hjälpte till litegrann . Ibland är pappa på bra humör och då väldigt snäll pappa . Måste erkänna att jag åt liiiiiiiite (kan vi kalla det) deg . (a) Degen är ju nästan godare än själva kakan . Förrästen så ska jag till stallet ikväll . Bara så ni vet , tänkte faktiskt ta med mig sockerkakan dit om det blir någon sockerkaka . Så kom dit alla så får ni smaka , ;D Nu ska jag gå och kolla om kakan är klar .
Hejdå ...

Spännande att se vad det här kommer bli (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0