Tjugotredje april

Idag i slutet av gympan som var första lektionen så började det flimra framför ögonen , sen fick jag ont i huvudet så jag fattade att jag skulle få migrän . Men såklart när jag skulle gå till skolsystern för en huvudvärktablett (som ändå inte funkar) så var hon såklart inte där . Blev bara värre och värre och började spy så ringde och sa pappa så han skulle komma och hämta mig . Den nöten svara bah ; Men gå hem ! Jag hade skällt ut han ordentligt om jag inte m¨tt så dåligt . Eftersom jag vet att jag knappt kan gå när jag får migrän . Men iallfall så kom pappa tillslut och så åkte jag hem . I ungefär fyra timmar spydde jag hela tiden och hade så ont i huvudet att det inte gick och sova . Flera gånger när jag inte hade kräkts på nåra minuter var jag påväg att stoppa fingrarna i halsen för att när jag kräktes slapp jag huvudvärken några sekunder . Men tillslut gick det som tur över , men fortfarande har jag lite huvudvärk och känner mig fortfarande lite sjuk . Ska ändå masa mig till skolan då jag vet att jag kommer vara helt frisk då min migrän bara är några timmar . Och sen måsta jag säga enormt Tack till Therese och Alica som som höll mig sällskap ända tills pappa kom , dom hämtade lärare och pappa och vatten och papper . Fatta ni hur gullig dom var ?! Dom var tillomed kvar där som sällskap när jag spydde . Så himla snällt . :') TACK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0