Tolfte april

Klockan är 01:03 på natten så man kan ju nästan säga att det är den elfte .
Familjen Lundin var här och åt så jag och Felicia här och prata lite , sen for vi till henne och jag höll i en hamster som hon tar hand om . Seriöst , den var typ fem cm lång :o Det var jätteläskigt , men den var så sjukt gullig . Nästan lika gullig som min nini . Men bara nästan . En annan läskig sak var att den bet tag i typ allt tex kläder och sen vägrade den och släppa . Om den bet tag i tröjan på armen och man lyfte upp armen så hängde den kvar där . Hahhahha , seriöst ni skulle sett hur sjukt det såg ut . Och jag trodde att hamstrar var guldiga , men dom ser nästan ut som råtter ju . Vi såg också såg på film , nicke och nilla <3 herregud vad länge sen man såg det , så himla bra . Sen satt vi vid dator och tryckte i oss hur mycket godis och sånt som helst . Mycket nöjs , kom hem vid tolv typ och sitter här nu . Ska förmodligen gå och lägga mig snart .
Är på så himla bra humör , har otroligt nog inte ett enda problem i världen . Känns så underbart . Hoppas att alla mår lika bra som mig .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0