Tredje april

Blir bara ett kort inlägg idag eftersom jag inte har tid och kommer inte kunna sitta vad datorn om en stund och blablabla ... Hursomhelst , skolan var helt okej . Vi hade No-labb och skulle testa smaklökarna , så vi fick lov att äta och dricka tvål (!!!!!) och massa andra jätte äckliga saker . Ni kan ju gissa hur bra man mådde efter man hade smakat allt det . När jag hade precis stoppat i mig nått konstigt så smakade det så illa att jag var tvungen att spotta ut allt på golvet . Men vissa saker var faktiskt gott , som tex florsocker som jag glatt skedade i mig (; Och förrästen , glömde att skriva det igår men nu har jag fått papprena om att välja språk . Har panik om jag ska välja det språk jag vill ha och kanske inte hamna med kompisarna eller välja så jag hamnar med kompisarna , språken som jag funderar mellan är iallfall tyska eller spanska . Efter skolan for jag till ÖOR och kollade lite . Emma och Therese red och var där också så var med dom lite , och kollade på gruppen som jag hade tänkt och börja i . Nu har jag bestämt mig , det blir den gruppen . Sjuuuuuuuuukt nervös och vet att jag komma skämma ut mig men har bestämt mig att jag ska (försöka) skita i om jag skämmer ut mig eller inte . Sedan for jag hem åt och sen kom jag på att jag ville hyra filmen The hills have eyes , som jag velat sett jättelänge men inte har blivit av så pappa och jag for och hyrde den och tre andra filmer . Nu har jag itne tid och skriva nå mer , ska kolla på film :D (ojdå det blev inte så kort inlägg ändå (; ) 
Hejdå ...

Så läskigt bra film , har sett litegranna av den men ska nu se hela .


Kommentarer
Postat av: Emma N

Kul att du ska börja på fredagar börjar du om två veckor?

2009-04-04 @ 18:11:22
URL: http://emmanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0