Trettionde april

Dagen har varit apbra . Skolan hade var jätte slapp , först gympa . Sen en liten genomgång på matten sen började vi se filmen Australia . Efter lunchen , såg vi på filmen ända tills det var slut på dagen . Alla hade med sig skitmycket chips och ostkrokar och popcorn och allt möjligt och vissa (och alla andra) har lite svårt att pricka munnen så när vi skulle städa så vart man än gick så knastrade under fötterna . Helt galet . Efter skolan så kom jag hem åt tacos lite senare och sen for jag till Maja och vi hämtade först upp lollo , och sen Alice  . Sen for vi till Emma men hon hade precis fått främmande så vi for till Evelina istället och stog ute och väntade på att hon skulle äta klart när hon kom ut så gick vi runt lite var som helst och gjorde filmer och knäppte kort och ja allt möjligt . Oliver och Kristian kom och lite senare Andre också , så vi pratade lite med dom och gick omkring . Sen så kom Emma och hons kompis Elin så då gick vi till majbrasan för dom skulle tända den då . Såg på när den brann lite och försökte ge Evelina lite konstruktiv kretik men jag ska varna för att göra det om du inte heter Emma ! Sen gick vi omkring lite , träffade lite olika folk och ja . Sofia skulle komma men vi orkade inte vänta på henne så vi gick hem till Emma och satte oss och åt godis och sjöng singstar . Dagens roligaste måste absolut vara ;
*kollar på ett kort*
Jag: Vad är det där för hår boll ? (trodde det var en katt eller ett gosedjur)
Alica: Det är ju jag !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA , herregud vad jag skrattade . Så himla klockrent . Min humor till 1000000000 .
När jag kommit hem hade mamma köpt b&j åt mig . Snäll mamma . Så mumsade lite på det och satte mig sen här när både mamma och pappa började somna i soffan . Ska snart gå och lägga mig  med en bra film . Otroligt trött och sleeten , vill bara sova . Fast kan ändå aldrig slita mig från datan . Här kommer lite bilder från kvällen iallfall :D
Hejdå ...

Posarna ;D

Men ojdå kom storposarn med här :o

Glada var dom iallfall .

Före

lite senare


Kommentarer
Postat av: Hårbollen

Hahaha...vi va ju bäst när vi skulle göra filmen.

skicka bilder sen modell!

2009-05-02 @ 15:50:18
URL: http://alicenaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0