Fjärde augusti


Ja nu ska jag berätta vad jag har hållit hus .
Börjar igår med att jag och Therese for och badade på dagen , sen for jag hem och åt . Hämtade Therese och for sedan till Emma där Evelina också var . Vi gick först och badade sen "såg" vi på Beck . Tanken var att vi skulle se på beck men vi satt mest och pratade så det slutade med att vi inte fattar någonting av vad som hade hänt . När Beck var slut så for jag och Therese hem till henne och jag sov där . Vi vaknade jättetidigt så vid halv tolv for vi och badade igen . Det har varit iskallt i vattnet varje gång vi har badat , nu när det är augusti borde det väl ha blivit liiite varmare . Men men . Man ska väl inte klaga vi har ju haft nästan två hela dagar med sol . Rekord . Efter vi hade badat for jag hem eftersom mamma och jag skulle på stan och köpa ett par springskor till mig . Men det gick ju jättebra tyck ja . Kan knappt få på mig ett par skor eftersom jag har världens ondaste skavsår . Så köpte inget . For hem och satt bara en liten stund tills Therese kom och hämtade mig och då for vi på mat companiet och åt . Mumma , sen följde jag med hem till hon där vi satt och försökte få tag i olika folk en liten stund sen for vi och badade igen med emma . På två dagar har jag badat lika många gånger so jag har gjort på hela "sommaren" . Jag och emma gick sen hem till henne för att jag skulle vänta på mina föräldrar . Sen for jag hem och nu sitter jag här . Ska duscha
Sen ska jag fara tillbaka och tälta med Evelina , Therese och Emma . :) 
Hejdå ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0