Fjortonde augusti

Nu blir det ännu ett ultratråkigt omlägg om jag-har-varit-på-stallet-hela-dagen-och-ridit-erik , jag vet jag orkar själv knappt läsa vad jag har skrivit utan att snarka .

Men iallfall har jag lite "intressanta" att skriva om stallet idag . Emmas sköthäst Salsa ska flytta så vi har fullt upp med att ha koll på Emma så hon inte går och tar självmord eller något sådant . Kommer kännes sjukt konstigt utan Emma och Salsa tillsammans (Emma kommer vi ju ha kvar i stallet , så lätt slipper hon inte oss) 
Sen har jag bytt ridtid . Gunilla säger att hon har skickat brev men det är jättemånga som inte fick det (jag tex) så det var bara tre som kom (okej vi är fem i vanliga fall men ändå) . Vi red ut och jag hade Nix han blev hur pigg som helst när vi gallopperade och var så himla stark , men sjukt kul var det . Erik var lika snäll och underbar som vanligt . Mamma kom och hämtade mig men jag var inte riktigt klar så jag fick pappa att borsta och kratsade hovarna på Erik (han skulle ju impa på mamma .)
Jag skojjade med mamma och sa att jag brukade gå under magen och jag trodde nästan att hon skulle svimma .
Det var allt jag hade att säga för tillfället . Sitter och diggar musik på mitt egna lilla sätt = sjunger/skriker med i låten (det spelar ingen roll att jag inte kan texten .)
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0