Fortfarande tjugonde augusti

Hahah , nu när jag ändå var inne på lite fotbolls sånger så var jag ju tvungen att lyssna på den absolut kändaste You'll never walk alone som jag faktiskt inte har hört förut (om pappa skulle få höra att jag aldrig har hört det så skulle han antagligen ta livet av sig eller nått , så lets do what we can do to keep the secret . HAHAHAHHAH , där kom engelskastjärnan inom mig fram . (;
Hur som helst måste jag säga att jag tyckte videon var sjukt häftigt och tänk att verkligen vara där .

Kommentarer
Postat av: Theresen

herregud amanda :o

vad är det du gör ?!

sitter och lyssnar på fotbollssånger ,

vart ska detta leda ? :p

2009-08-21 @ 09:44:28
URL: http://theresenordin.blogg.se/
Postat av: Cajsa

god morgon sötaste! :) det va inte igår..^^

2009-08-21 @ 11:29:11
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0