Fortfarande tjugonde augusti

Red Erik idag . Han har blivit så sjukt mysig så man bara vill käka upp han för han gör en så himla glad . Som vanligt går jag runt och velar och har annat att göra tills sent på kvällen då jag äntligen rider . Kom hem vid halv tio och var så hungrig så jag trodde jag skulle dö . Hade bara ätit lite pastagratäng på hela dagen (Evelina blev lite impad).

Ialldfall så har väl ingen missat den här fotbolsreklamen där dom sjunger ; Ja , då ses vi på lördag .... blablabla . Måste bara säga att låten är så sjukt skön så jag kan inte hålla mig från att sjunga den hela tiden .
Hittade tillslut den på youtube (gissa hur förvånad/överlycklig jag blev när jag såg att den även finns på Spotify) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0