Fortfarande tolfte augusti

Kom hem för ett tag sen . Red Erik på plan idag och gick över lite bommar . Han var så bäst bäst bäst . Okej ,det är han alltid men aja . Min mobil är knäpp som vanligt . Så när pappa ringde gick det inte och svara så då stängde jag av mobilen , när jag skulle starta den sen så gick den inte att starta förrän typ fem minuter senare . Då skulle jag ringa upp pappa men råkade ringa fel så jag ringde till Therese mormor . AHAHHAHAHAHAH  , hur kan man lyckas ?
Jag la på utan att säga nått och skämdes så mycket så Therese fick ringa upp hon och säga att jag hade ringt fel .

När pappa kom så for vi till Hemmakväll och hyrde några filmer . Jag hyrde såklart (igen) Twilight . Var faktiskt länge sen jag såg den så var tvungen (!) .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0