Fortfarande trettonde augusti

Hej igen ! nu sitter jag hemma hos Henny med Therese , evelina , emma och henny . Vi har sett på Beck och nu ser vi (evelina) på sälskapsresan .
Har varit på stallet idag . Emma och jag red ut på Salsa och Erik . Det gick suveränt (tro det eller ej) . Ja , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva . Det går tyvärr inte att ladda upp någa bilder på den här datorn . Men vi hörs när jag kommer hem kanske om inte jesper sitter där . Therese hälsar en hårdklump med en hårboll i en kattmun samtidigt som sömntutedreglet slingrar sig över nakna Robert pattison som har en tvåhundrakroners milkshake från liseberg i sin högra hand , dessutom en svensk kvalitetsgodis , och sen hälsar vi till en  viss Frida widmark ; En gaob är inte alltid som den visar sig vara på utsidan . Och sen avslutar vi med kolasåskyss på bara arsle . (Jesu kristus på guldtavlan hänga på väggen .) Han spikar ,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0