Tjugoförsta augusti

Halli hallå !
Red som vanligt Erik idag , men red på ridskolan också . Sofia var så supersnäll så hon fixade iordning Nix åt mig eftersom jag höll på med Erik . Red Nix och det gick verkligen pisspisspiss dåligt . Det är så sjukt hur mycket skillnad det är att rida Erik än att rida ridskolehästar . Aja , man får väl kämpa vidare .
Kvällen har bestått av Friidrotts-Vm (har inget val , ändra kanal= döden)
och att skriva med Sofia om hennes top secret (eller okej , det är ingen speciell hemlighet . Iallfall inte nu längre .) hahah och att bråka med knäppt folk -.- . Therese fattar allt iallfall .

Imorn blir det stallet (ibland låter mitt liv ganska enformigt) , det är tävling på ÖOR och jag ska dit och kika lite . Hade tänkt att fota men nu när det verkar bli dåligt väder med regn och sånt så tror jag att jag hoppar det . Får hoppas på att det blir bättre på Söndag .

Stephenie meyer (författaren till alla Twilight böckerna) tjatar i alla sina böcker så mycket om sitt favoritband Muse som jag aldrig har hört förut . Så jag var ju tvungen att kolla vad det var för nått .
Hittade den här låten och hörde att den även är med i Twilightfilmen , sjukt skön låt (även om det är deras ända bra låt)


Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0