Trettonde augusti

Godmorgon , godmorgon .
Idag ringde emma och väckte mig ett !!!!!!! Herregud , jag som somnade ovanligt tidigt för att vara mig (vid halv tre) . Tur att mamma inte var hemma för hon skulle få damp . Ska fara till stallet lite senare men först måste jag städa rummet -.- . Har sagt nu i en vecka att jag ska städa rummet men det har inte gått så himla bra . Så nu måste jag . Uhh , jag hatar att städa . Speciellt när jag har kläder överallt på sängen och på golvet . ´Tror jag tar livet av mig .
Jesper och jag har pumpat musik på högsta volym hela morgonen så grannarna har nog inte kunnat ta sovmorgon . (;
Nu ska jag gå .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Emma N

Haha väkte dig igen :P

2009-08-13 @ 19:29:12
URL: http://emmanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0