Åttonde juli

Förlåt för dålig bloggning (känns som om jag säger det hela tiden) men har varken haft tid eller ork att blogga .

Iallfall så igår på kvällen for jag till Therese där även Alice var . Efter en liten stund så gick vi till Ica , köpte lite saker . Vi gick sen för till statoil för att köpa creme fraiche och dippkrydda (eller vad det nu heter ?) för på Ica fanns det inte eller typ nått sånt (minns inte vad dom sa) . Jag skulle stanna ute med allt annat godis och sånt så dom på statoil inte skulle tro att vi snott det . (; Först gick dom in och kom ut med bara dippkryddan för dom hade räknat där inne att dom inte skulle ha råd med creme fraichen , men sen stog vi där ute och kom fram till att vi hade råd ändå så dom fick dom gå in och köpa det igen . Sen knallade vi hem igen , ni kan ju gissa hur genomblöta och iskalla vi var när vi kom hem till Therese igen efter typ 48413541845 timmar promenaden i regnet . (; Fixade till morötterna , dippen , chipsen och saften och satte oss sen på Therese rum och bara vräkte och pratade . For hem vid halv tolv , tolv . Satte mig och kollade på en konsert med michael jackson och jag har aldrig trott att hans musik kunde få mig och gråta men jag hade tydligen fel . Iallfall , la mig i sängen och läste Harry Potter tills jag somnade . Somnade vid halv fem ungefär .

Vaknade inte alls så sent som man kunde förvänta sig . Vi kvart i tolv så vaknade jag och vägrade låta mig själv somna om för mamma skulle få damp som vanligt -.- . Låg och läste tills mamma kom hem , då åt jag , sen duschade jag och sen vid typ två for hela familyn till Linlycka café som ligger typ mitt i bochen . Asgott fika iallfall (; . Sen for vi hem och jag satte mig vid tvn och grinade lite till Camp rock . Ikväll blir det kanske Therese och Evelina  .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0