Elfte juli

Godmorgon eller vad man nu ska säga . Har faktiskt varit vaken ett litet tag . Vaknade vid halv ett , gick upp ett och åt en varmmacka . Sen satte jag mig och dunkar musik . (;

Har jättemycket att göra (städa och packa och sånt) eftersom vi far jätte tidigt på måndag (fyra på natten ungefär -.-) så vi måsta typ packa och allt sånt idag . Mamma springer som vanligt när vi ska fara nånstans och blir förbannad på allt och alla . Så det är alltid smartast att inte vara ivägen (; .

Ska in till stan på biblioteket idag också  , måste låna tredje Harry Potter boken så jag har nått att läsa i Malmö .
Nu ska jag gå och duscha .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: malin

- låter bra ;) jaa allt bra här!

2009-07-11 @ 15:17:39
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: tack så mkt! :D VÄrmer att höra

2009-07-11 @ 15:32:56
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0