Fjärde juli

kom hem från Therese för en timme sen ungefär , gissa vad som låg och väntade på mig i bilen då ?
Jo inget mindre än ;

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet  vad glad jag blev . Ioförrsig kan jag inte porova det förrän min kamera kommer . :(
Men iallfall , Therese och jag hade det apbra . Spelade dator och pratade och somnade inte förrän halv fem . Therese hade ställt klockan på kvart i nio , varför har jag ingen anning -.- . Men vi låg kvar tills tolv ungefär , då gick vi upp och åt frukost sen gick vi ner och la oss igen och kollade på ner Therese spelade spel på sin mobil . Hahahah . For hem vid två ungefär . Åt och nu blev det lite sol så jag tänker hoppa in i duschen och sen sätta mig och sola lite . (om solen fortfarande lyser då) .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Johanna bajskvist!

Men najsbajs amanda! ;D

2009-07-04 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0