Fortfarande åttonde juli

JAG KOMMER INTE HA MIN KAMERA I MALMÖ !!!!!!!!!!!!!!!!
Är så himla sur att jag har lust att slå ner nån . Dom jävla onoff bögarna vägrar att skicka kameran ner till deras butik i Malmö utan måååååååste skicka den till övik  . -.- Så jag hinner inte få den så det blir INGA bilder från falsterbo . Kul det känns , när man har köpt nytt objektiv och allt för att kunna fota på Falsterbo sen går det inte för dom på onoff orkar inte lyfta på sina feta arslen och skicka den en dag tidigare .

Åh just det . Kommer inte få en ny mobil utan en precis likadan mobil som min gamla .

Jippi , vad jag är glad .

Nu ska jag gå och ta livet av mig .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0