Fortfarande elfte juli


Onoff tar seriöst livet av mig -.- Mamma hade ringt dom där för att fråga när dom skulle skicka kameran , gubben i telefonen hade gått iväg för att kolla och sånt och kom sen tillbaka och sa att kameran var skickad och om vi hade tur så skulle den komma på samma dag (fredag eller lördag) . Men när pappa sen ringde dit fick han prata med en annan som sa att kameran inte alls var skickad (utan att gå iväg och kolla) . Så vi har ingen anning vem man ska tro på . Sjukt att dom säger olika saker , men jag tror och hoppas mest på att den första gubben hade rätt för han gick ändå iväg för att verkligen kolla att kameran var skickad . Men med min otur så ljög säkert den där gubben bara för att man inte ska bli förbannad på han -.- . Men iallfall ska vi till OnOff imorn och kolla om den har kommit . Håll tummarna för min skull nu !

En annan sak var att jag ju skulle låna en bok då jag snart har läst ut båda böckerna som jag skulle ha i Malmö , men pappa har varit bort mest hela dagen och jag kom inte på det förrän det var för sent och biblioteket hade stängt . Så jag blir tvungen att fara in till stan imorn och istället köpa en bok då biblioteket inte har öppet på söndagar . Gaah , och då kan jag inte köpa Harry Potter så jag måste köpa nån annan bok . Och jag har ingen anning om vad för bok jag ska köpa .

Jag allt går bara imot mig nu . Kill me
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0