Fortfarande artonde juli

Hej igen .
Orkar verkligen inte skriva ner i detalj allt vi gjorde det skulle bli alldeles för lång text för att ni skulle orka läsa (; .

Vi for i måndags klockan sex . Mamma väckte mig halv sex och då hade jag sovit i en och en halv timme . Sov inget alls i bilen och tåget så det blev inte så mycket sömn för mig den dagen .

Hotellet vi bodde dom tre första nätterna , dom två sista nätterna sov vi på ett annat hotell .

Redan dagen efter var det dags för det bästa , Falsterbo Horse Show . Det tog ett tag innan vi hittade rätt buss och sånt men till slut så var vi framme .
Åh , det var hur kul som helst . Förutom att jag hade lust att ta livet av mig själv för att jag inte hade kameran -.- . Men vi gick omkring och kollade på allt , det var typ 58743653 olika stånd med butiker . Köpte bara fem par ridsockar , och sen fick jag ett par gratis av några som stog och gav ut dom . (; Tog också en hovborste man fick gratis .

Dagen efter som blev andra dagen på falsterbo vart det ungefär likadant , gick omkring och kollade på saker och tävlingarna . Köpte en grimma och några borstar som Erik ska få . :D

Dressyrbanan .

Hoppbanan .

Vi for till Danmark sista dagen vi var där nere . Gick bara runt och strosade , köpte en tröja på Urban Outfits .

Danmark

Danmark

Jätte många i Danmark hade speglar utanför sina fönster , har ingen anning om varför . hahahahah .

Okej, blev jätte dåligt med text , men orkar inte skriva om resten . och måste gå och äta nu .
Ses sen . :D
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Floosan

Vi har köpt ny tavla va tycks?

Hiss eller diss

2009-07-18 @ 20:16:10
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Härlig blogg! ska vi följa varandra via bloglovin gumman? :)

2009-07-18 @ 20:50:07
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0