Fortfarande tjugoåttonde juli

Idag så var jag på stan och köpte en present åt emma .
Var också och hämtade min mobil .
Trodde först att jag hade tappat minneskortet , vi letade igenom hela huset men hittade det inte . Sen kom jag på att jag inte hade fått tillbaka minneskortet när jag fick telefonen . Så när vi kom dit så sa vi ju att dom hade lämnat minneskortet i telefonen , då sa han som jobbade där att det var kört isåfall och att dom förmodligen hade slängt minneskortet . Så vi var ju bara tvungen att köpa ett nytt minneskort när jag skulle sätta i kortet så såg jag precis samtidigt som pappa drog upp förpackningen att minneskortet visst var kvar i mobil -.- . Som tur så fick vi lämna tillbaka det nya kortet men killen i kassan blev ju lagomt sur . Men det var ju han som sa att dom hade slängt minneskortet .
Men iallfall .
Sen skulle jag visa pappa en klocka som jag hade sett på Ur och Penns(?) reklam . Ville verkligen ha den så jag tänkte kanske köpa den , men såklart fanns den ju inte . Min vanliga otur .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0