Fortfarande tjugofemte juli


Har suttit och sett Disturbia . Alla har ju redan sett den och säger att den är så himla bra så då var jag ju tvungen att se den när jag såg att den skulle gå på tvn . Trodde absolut inte att det skulle vara en sån här film , dock tyckte jag den var skit bra . Trodde det skulle vara nån skräck/gubb/kriga-kriga film men det var ju nästan tvärt om . Hahah , älskar den och måste bara säga att killen som spelar huvudrollen (Shia LaBeouf) är sjukt sjukt sjukt sjukt snygg . Hahahah , känns som jag bara sitter och skriver vilka kändisar som jag tycker är snygg men thats life (; .Nu ska jag gå igen , blir nog ingen mer bloggning idag . Tyvärr .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0