Fortfarande tolfte juli

VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT ! VIKTIGT !

För er som inte redan vet det så far jag till Malmö inatt  (05.30 är natt för mig) . Och jag kommer vara där en vecka . Men nu till det viktiga .
Jag kommer inte kunna blogga under hela veckan !
OM det inte är så att det finns dator på hotellet , vilket är mycket liten chans med min otur .
så tyvärr kommer ni få klara er utan mig en hel vecka , men jag lovar när jag är tillbaka ska jag blogga extra mycket för eran skull . :D
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: -Milly-

har lagt till dig med :)

2009-07-12 @ 17:47:24
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0