Fortfarande tredje juli

Halli hallå , nu sitter jag hemma hos Therese . Hon sitter vid sin lilla bärbara och jag vid hennes stora . Hahah lyx :D . Vi sitter och snokar igenom allas bdb . Hahahha . Emma var med oss en stund i början på kvällen , vi gick till Ica och köpte godis på Ica men Emma var tvungen att fara hem för hon skulle kolla på Morden i midsomer . Hahahahha , men vi förstår dig och stödjer dig Emma . ;D Ojdå , här går det bra för mig att skriva . HAr suttit i typ tjugo minuter och försökt skriva klart samtidigt som jag kollar på allt Therese har att visa . Men nu är jag klar för tillfället iallfall .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0