Fortfarande trettioförsta juli

Ursäkta att jag är den uslaste bloggaren någonsin . Men den här gången kan jag inte skylla på att jag inte har haft tid eller annat , utan jag har verkligen ingen lust att blogga nu för tiden . Tråkigt men sant . Jag ska inte sluta bogga men kommer vara supertråkig och bara blogga nån gång per dag och bara när jag känner för det , så får jag hoppas på att bloggsuget kommer tillbaka . Om jag får en bärbar dator snart så lovar jag att jag ska bli mycket mycket mer aktiv men tills dess får ni stå ut .
Hejdå...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får en bärbar dator !! Det första jag gör när jag kommer in på datorn är att kolla din blogg;) Vill helst inte att du ska skära ner på bloggandet för jag läser den varje dag!

2009-07-31 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0