Mellan tjugoåttonde-tjugonionde juli

Halli hallå , bror är borta en stund så hoppas att jag hinner blogga lite .
Kom hem från filmen för en liten stund sen . Var ju på Harry Potter och Halvblodsprinsen . Tyckte den var lite konstig men helt okej . Men så kul vi hade har jag inte haft på länge . Hhahah , det var seriöst helt damp .
Vi for in till stan vid åtta och gick först och åt på Subway , sen vid kvart över nio började filmen .

Henny ; Vad är det där ?
Evelina ; Det är en spindel .
*några sekunder senare ser Henny att det är en spindel*
Henny ; Du skulle inte ha sagt att det var en spindel för det var det ända jag fattat av hela filmen .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH , som jag garvade .

Många fler roliga kommentarer också .
Nu ska jag gå och lägga mig fyller ju år imorn/idag (?) .
Hehe , 
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Minnie

Delta i min victoria´s secret tävling. Kolla in min blogg. Kram Minnie

2009-07-29 @ 10:55:01
URL: http://www.minnies.se
Postat av: henny

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH :D så kul vi hade det xD

2009-07-29 @ 15:41:14
Postat av: Evelina

svar: Tjojo, vad kul att fylla år! GRATTIS!



:D



Vad fick du nu då som din föräldrara var ute och köpte?

2009-07-29 @ 18:56:14
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0