Nionde juli

Har precis läst ut första boken , Harry Potter och de vises sten . Lite besviken , trodde den skulle vara bättre men jag kunde inte hålla mig från att gråta lite i slutet för det var så lyckligt . Eftersom det är ganska stor text i boken så tyckte jag att boken blev lite för kort (378 sidor) . Så jag hoppas att trean eller fyran tror jag det var som är 1000 sidor ungefär är bättre . Tvåan är har ungefär lika många sidor som ettan så har inga jättestora förväntningar på den . Men jag måste säga att jag inte alls tycker att boken var dålig , tvärt om tyckte den var riktigt bra men inte så "fenomenal" som jag hade förväntat mig .

Vid halv ett ringde Emelia mig . Så vi pratade ett tag . Eller mer exakt 35 minuter och 53 sekunder (emelia kollade upp) (; Hälften av tiden så sjöng hon sina favoritlåtar för mig . HAhahaha , mycket fint . Men iallfall , duchade och åt och sen var klockan två när jag for till Emelia . Vi klädde på hennes Barbies och badade dom . HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHH , emelia är wierd . (; Vi sparkad på hennes flakspark (hahahha , eller vad man nu ska kalla det) och sorterade deras skräp och sen skjutsade jag hem henne . När vi kom hem vid typ kvart över fem så for jag hem då och åt mat .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0