Sjunde juli

Tro det eller ej men jag har faktiskt varit ute och sprungit idag . Hahahahaha , jag är chockad jag med . Fick nåt himla tyck och bestämde mig igårkväll för att idag måste jag verkligen ut och springa . Vaknade vid ett idag , jag som inte var uppe så jätte länge . :O

Men iallfall , klev upp och åt medans jag väntade på att pappa skulle komma hem . När han kom hem så ringde han till OnOff för att fråga om vi kund efå kameran tidigare , men hon där visste inte hur långt dom hade kommit och om det kunde gå och få den snabbare men hon skulle ringa när hon hade pratat med dom som lagade den . Annars skulle det nog gå och kunna skicka den till Malmö . Så nu är det nästan löst iallfall.

Sen for jag ut och sprang . Kunde knappt springa två meter utan att bli alldeles yr , och när det blir så så blir det alltid att jag springer för snabbt . Så det gick åt h****** -.- . Det gjorde ju inte det precis bättre att det kom några som orienterar som stog och stirra på mig som om jag var ett levande päron . Och då skäms jag ju eftersom som jag suger på att springa . (; Hahahaha , så då pallade jag inte springa mer . Blir lite förbannad på mig själv eftersom jag ger upp så lätt .
Men aja ,
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0