Tjugoandra juli

Herregud vad jag har blivit dålig på att blogga .
Men Therese sovde hos mig från igår till idag . Vi somnade halv sex och vaknade halv elva . Så man är något trött nu . Therese for hem för att fixa iordning sig och jag har precis duschat för vi ska snart fara på stan . Hon ska köpa en present  till sin pappa (Grattis Ingvar ;D) och jag får se om jag hittar nått att köpa .

Bror är på riiiiiiiiktigt dåligt humör så jag vet inte när jag får sitta vid datorn igen . Men tror jag får sitta en stund ikväll .

Nä nu måste jag gå och fixa iordning mig .

Jag vet att det blev ännu ett tråkigt inlägg men jag bjuder på en bild för att ni inte ska bli jätteledsna med bara massa text .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0