Tjugofjärde juli

Jag vet inte vad det är för fel på mig , rörde inte änns datorn igår . Därför ingen bloggning . Får väl skylla litegrann på min bror som tog beslag på datorn hela dagen .
Men nu är jag här iallfall .
Mamma och jag har bara farit runt och varit inne på massa olika affärer och sånt där tråkigt (; . Var inne på Elgiganten och bestämde att om jag får tillräckligt med pengar när jag fyller år så ska jag köpa en egen bärbar dator . Jag ni kan ju gissa varför jag vill ha en egen . Så jag hoppas att jag får massa money money av släkten . Mamma vägrar att köpa nån present eftersom hon köpte objektivet åt mig . Pappa hoppas jag verkligen ska klara av att löpa en present även om chansen at han gör det är väldigt liten . Men jag pekade ut i en tidning att jag vill ha en OC box . HAhah , om ni var en i min familj skulle ni inte bli förvånade . Ser nämligen dom flesta serierna allt från Doktorn kan komma till Gossip Girl . Så håll tummarna för min skull att jag får det . Och justja mamma/pappa sa att dom förmodligen ska köpa en kameraväska så är nästan säker på att jag kommer få det . Kommer inte få present av mormor eftersom jag redan fått den för typ en månad sen när hon var på besök så jag håller tummarna på farmor och farfar . :D

Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0