Tolfte juli

Hej , har haft fullt upp hela dagen så det blir sent jag bloggar idag .
Somnade inte förrän halv fem inatt så jag vaknade inte förrän halv ett - ett ungefär (som var ganska tidigt för att vara jag) . Gick upp och åt lunch direkt . Tacos <3 . Blev lite brådis sen så fick lov att skynda mig och klä på mig och fixa iordning mig för sen for pappa och jag in till stan för att köpa några saker . Först gick vi på Apoteket för att köpa åksjuketablatter (sju timmar i ett tåg) .
Efter det gick vi till akademibokhandeln för att jag skulle köpa en bok . Skulle igentligen köpa tredje Harry Potter boken men den fanns inte så köpte en annan bok . Hade asbråttom så jag bara slet åt mig en bok men den verkar faktiskt ganska bra .
Vi gick sen förbi på The Phone House för att fråga om min telefon hade kommit , men med min vanliga otur så hade den såklart inte det .
Så vi for till OnOff för att kolla om min kamera hade kommit och sen skulle vi köpa en platta till mikron . Kameran hade inte kommit (jag har seriöst alltid otur) och dom hade ingen platta till micron . Kameran hade skickats i torsdags så dom trodde att den skulle komma imorn (men eftersom vi far sex på morgonen har vi inte tid att fara och hämta den) .
Men efter det for vi tillbaka in till stan för att kolla om det fanns en sån där platta på Clas Ohlson (stavning?) , men det fanns ingen där heller .
När vi var påväg tillbaka till bilen kom vi på att vi hade glömt att fara på Coop när vi hade farit från OnOff (dom två butikerna ligger ungefär bredvid varandra) .
Så då var det bara att fara dit ut igen för att fara på Coop .
Vi for dit för vi skulle köpa en saltsten till Milo , då hans var helt slut . Men vi köpte också tre böcker , varav en ska jag läsa . Låt den rätte komma in heter den , har även sett den filmen . Grymt bra men hoppas på att boken är bättre .
Sen köpte vi lite godis också .
Påväg hem stannade pappa på Statoil för att köpa nån himla olja , sen var vi äntligen hemma igen .
Då gick jag ut och läste och solade . Det var seriöst hundra grader . :o
Åt vid fem ungefär , sen satte jag mig här . Jaa , det var min dag hittils .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0