Tjugonionde juli


Nu är jag inte tolv värdelösa år längre utan Tretton värdelösa år . Wow . Dagen började med att jag blev väckt av mamma och pappa vid elva för farmor och farfar skulle komma tolv -.- . Öppnade mamma och pappas presenter , även om det var ytterst få eftersom jag fick objektivet som en tidig födelsedagspresent .
Av mamma och pappa fick jag ;
♥ En kameraväska (men ska nog byta eftersom den var för liten)
♥ Duschkräm och deo
♥ En blus
♥ Underkläder
♥ sen lovade mamma mig en klocka om jag hittar en jag vill ha


Klockan ett hade fortfarande inte farmor och farfar kommit så pappa och ringde och frågade om dom var påväg . Men farfar hade tappat sina glasögon i typ Umeå så han var påväg dit och kunde därför inte komma . Lite senare kom Henny med present och fikade lite fika .
Av Henny fick jag ;
duschkräm och deo

Henny kunde bara stanna en stund för vi var tvungen att fara till min mammas mosters barn (?) som också fyllde år idag (han fyllde typ 22 eller nått ). Så vi for till han där det var jättemycket folk .
Av min mammas moster och hennes barn fick jag ;
♥ Presentkort på Vera moda
♥ O.C box säsong ett (gissa om jag blev glad ? (;)

När vi hade varit där nån timme så for vi först förbi Emma för att jag skulle lämna min present till henne (eftersom hon också fyller år idag) , men jag kunde inte stanna så var tvungen att bara springa in eftersom mamma , pappa och Jesper satt och väntade i bilen . Så ,
Av Emma fick jag ;
♥ Ridsockar
♥ två tidningar

Sen for vi hem och där fick jag min present av Jesper (som för första gången i sitt liv har köpt en present till mig) .
Av bror fick jag ;
♥ En simpsonkopp .
 
Vid ett for hela familjen till Mc för att äta . Och det var första gången jag åkte med jesper , och det var inte precis en trevlig upplevelse . Hatar verkligen att åka såna här "vanliga" moppar , vespa är mycket mycket bättre ;D . Så vi åt där med mamma och pappas kompisar som också var där . Sen cyklade mamma och pappa och jag fick skjuts till Solänget (hahaha, ingen orätvisa här nejdå ) . Mamma var så glad att hon vann massa lopp så vi stannade kvar tills det var slut . Fotade bara litegranna , får se om jag orkar ladda upp bilderna imorn eller nått . Sen for vi hem igen och nu sitter jag här . En rätt okej dag faktiskt . Nu ska jag gå och lägga mig och se O.C :D:D:D:D
Hejdå ...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Verkar som bra presenter det där! Kul att "äntligen" bli tonåring ;)



Bra bilder förresten på din kompis! :D



2009-07-31 @ 18:54:34
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0