Andra juni

Hejsan , kom hem från skolan nyss .
Direkt på morgonen gick vi till högstadiet och man fick träffa sin nya klass och klassföreståndare . Sedan gjorde vi några lekar och kollade lite på några lektionsrum . Jag älskar redan min nya klass , den är bäst bäst bäst . Längtar som satan tills vi ska börja på högstadiet . Sedan gick 4 , 5 , 6 , 7 , 8 och såg på en konsert typ i kyrkan . Det var en kör som kom från Sydafrika . Otroloooligt bra var dom . Förutom att dom babbla hälften av tiden och jag fattade ingenting alls . Sedan var det lunch , och alla skulle såklart äta samtidigt så det blev fullsmockad . :p Efter lunch hade vi Ap och musik resten av dagen . Är så himla trött så jag trodde jag skulle somna när som helst . Orkar inte göra något alls .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0