Artonde maj

Tänkte först säga goddag men såg på klockan att den var efter åtta . Herregud vad den här dagen har gått fort .
Vaknade vid hal ett ungefär . Har inte sovit så länge på länge eftersom jag inte förrän nu har börjat vrida på dygnet . Gick upp och åt och duschade . Mormor kom också , hon bor i Västerås men har kommit upp för att hälsa på och bo hos oss ett tag . Iallfall , så vid halv två så for jag till stallet . Kollade först när ridlägret red med Henny och sen for hon jag och hennes pappa och köpte glass . Han köpte glass till mig , Henny , Emma och Evelina . Helt galet vad snäll han är . Han sa att vi fick välja och spklart valde Henny den dyraste glassen (; . Hon är elak :o . När vi kom till stallet igen letade vi upp Evelina och Emma och så satte vi oss allihopa utanför stallet och käkade glass i solen . Sol och glass , love it . Sen kollade jag på när Emma red Katinka . Sen packade jag lite saker som Erik ska ha med sig till betet . Mockade också , ska dit imorn och tömma hela boxen . Lite senare kom Ann och jag spånade inne i transporten och fixade den lite . Hjälpte sen Emma att smörja in Arwen och Salsa . Sen for jag och Ann i ena bilen med Arwen och Anna , Annas man och Emma med Salsa i den andra bilen till betet . Sen for jag , Ann och Annas man tillbaka till ÖOR och hämtade Hertisan och Erik och for med dom till betet . Erik sprang omkring som en galning och var alldeles lycklig . Sen lugnade han ner sig när han fattade att det var faktiskt en hel hage med gräs som han stog i och började käka (; . Fick sen skjuts av Anna hem till mig eftersom hon nästan bor granne med mig . Sjukt bra dag .
Ojdå , tog en och en halv timme för mig att skriva det här inlägget . (; hahahah  typiskt mig . Skriver en menning sen börjar jag göra nånting annat .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0