Elfte juni

Hejsan . ÄR på skolan nu och ska tilbaka till lektionen snart så det blir bara ett kort inlägg .
Idag är det ju sista dagen . Helt sjukt EN DAG TILL SOMMARLOV ! Gaaaalet . Sexerna ska som tradition klä ut sig idag och jag är inget mindre än uteliggare . Det skrev jag om i mitt förra inlägg så orkar inte skriva om hur jag ser ut . Det vet ni ju . Bilder kommer senare idag när jag komemr hem från skolan . Det trista var att så få klädde ut sig . Bara en kille i hela sexan klädde ut sig . Det var Jessica som drog mig hit . Hon ser ut som en rosa powerpuff pingla ;D . HahaHA . Ska på stan idag också så vet inte om jag hinner blogga nått förrän ikväll .
Hejdå ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0